BUHALTERINĖ APSKAITA



Buhalterinių paslaugų
kainos skaičiuoklė

Tvarkome juridinių asmenų (AB, UAB, MB, IĮ, VšĮ) buhalterinę apskaitą nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės pateikimo. Tvarkant finansinę apskaitą Jūsų įmonei priskiriamas asmeninis vyr. buhalterio kvalifikaciją turintis specialistas, su kuriuo bendrausite sprendžiant visus klausimus, jis įsigilins į Jūsų įmonės specifiką

Klientai pateikia pirminius dokumentus, kurių surinkimą galime atlikti ir mes. Tai atliekame vieną ar keletą kartų per mėnesį (pagal poreikį).

Pagrindinis buhalterinės apskaitos paslaugų paketas apima:

  • Pirminių dokumentų (pirkimo, pardavimo sąskaitų, banko išrašų, kasos dokumentų ) suvedimą į apskaitos programą,
  • Darbo užmokesčio apskaitą,
  • Ilgalaikio turto apskaitą,
  • Atsargų apskaitą (kiekinė arba suminė),
  • Komandiruočių, autorinių atlyginimų, kitų pajamų apskaitą,
  • Paskolų ir kitų finansinių operacijų apskaitą,
  • Mokesčių apskaitą ir reikiamų ataskaitų bei deklaracijų pateikimą VMI,
  • SODROS pranešimų parengimą ir pateikimą,
  • Metinės finansinės atskaitomybės parengimą ir pateikimą akcininkams bei RC,
  • Konsultavimą visais, su kliento veikla susijusiais, apskaitos ir mokesčių klausimais.
MB apskaitos paslaugų kaina už mėn. nuo 59 EUR

 

UAB apskaitos paslaugų kaina už mėn. nuo 69 EUR

 

Tikslesnę kainą, įvertinus galimą dokumentų bei operacijų skaičių ir apskaitos sudėtingumą sužinosite pasinaudoję skaičiuokle, kurią pateikiame čia, tačiau kiekvienu atveju kainos dydis aptariamas su klientu, galimai įvertinant visus faktorius.

Papildomos paslaugos

  • Tarpinės finansinės atskaitomybės parengimas (ketvirčio, pusmečio),
  • Paraiškų bankams, lizingui parengimas,
  • Apskaitos politikos parengimas.

APLEISTOS APSKAITOS TVARKYMAS

Apleistos apskaitos tvarkymo paslaugą siūlome jeigu Jūsų apskaita buvo tvarkoma aplaidžiai, netinkamai ir Jums atrodo, kad padėtis yra beviltiška. Mūsų specialistai revizuos, susistemins dokumentus ir įvertins galimas darbų apimtis. Apdorosime visus pirminius dokumentus, paruošime reikalingas ataskaitas ir deklaracijas Valstybės institucijoms (VMI, SODRA) bei finansines ataskaitas savininkams ir jas pateiksime VĮ Registrų centrui.

Kaina kiekvienu atveju sutartinė.

VYR. BUHALTERIO FUNKCIJA

Vyr. buhalterio funkciją siūlome įmonėms, kurios dalinai tvarkosi apskaitą pačios. Pvz. turi savo apskaitos programą, apskaitininką, kuris atlieka nesudėtingas buhalterines operacijas įmonės viduje (suveda pirkimų, pardavimų, banko ir kasos dokumentus). Vyr. buhalterio funkcija yra konsultuoti, patikrinti, susisteminti, atlikti papildomus įrašus, apskaičiuoti darbo užmokestį, sudaryti reikiamas mokestines ataskaitas ir deklaracijas Valstybės institucijoms, parengti metinę finansinę atskaitomybę ar, esant reikalui, tarpines finansines ataskaitas. Darbą organizuoti galime nuotoliniu būdu arba atvykti sutartu laiku į Jūsų biurą.

Vyr. buhalterio paslaugos kaina už mėn. nuo 79 EUR

 

APSKAITOS PASLAUGOS ŪKININKAMS

Siūlome apskaitos paslaugas ūkininkams ir gyventojams, kurie neįregistravę ūkininko ūkio verčiasi individualia žemės ūkio veikla. Apskaitą vedame dvejybiniu principu Vadovaujantis LR žemės ūkio ministro 2006 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr.3D-491 patvirtinta „Ūkininko ūkio ir gyventojų, kurie neįregistravę ūkininko ūkio verčiasi individualia žemės ūkio veikla”. Dvejybinė apskaita yra ypatingai svarbi ūkininkams, kurie yra PVM mokėtojai ar pretenduojantys gauti valstybės ir (ar) Europos Sąjungos paramos fondų paramą.

Apskaitos paslaugos ūkininkams už mėn. kaina nuo 59 EUR